Díjat kaptam!




Thank you! Obrigada! Danke schön!

A Liebster Award díjat M Szabó Évától, a Torta Természetesen háziasszonyától kaptam. Már több, mint egy éve követem Évi szenvedélyét, ami nem más, mint torták, sütemények és egyéb édességek készítése csakis természetes, egészséges alapanyagokból. Bevallom hamar a rajongójává váltam, hiszen nem áll meg a sütésnél a tudomány. Minden édességet csodás, ízléses köntösbe bújtat és ínycsiklandó fotókat készít róluk. Egy olyan csoki és sütirajongójának mint én, Évi oldala maga a mennyország... és hogy minden alkotását bűntudat nélkül fogyaszthatjuk, csak hab a tortán.

Nagyon köszönöm Évi! Abszolút meglepetéssel és óriási örömmel fogadtam a díjat. 

Játékszabályok:
  1. Nevezd meg, akitől kaptad és köszönd meg neki!
  2. Ismertesd a szabályokat!
  3. Válaszolj az általa feltett kérdésekre!
  4. Jelöld meg azokat a blogokat (5-11 blogot), akiknek továbbadod a díjat!
  5. Tedd fel a kérdéseidet!
  6. Értesítsd a blogokat arról, hogy díjat kaptak tőled! 
Válaszaim Évi kérdéseire

1. Ha lenne egy képesség, amivel egy jó tündér megajándékozna, mi lenne az és mit kezdenél vele?

Teleportálás - pillanatok alatt a világ egyik pontjából a másikban teremnék.  Megismerném a kultúrákat, a gasztronómiát, a helyi szokásokat és mindezt fotók formájában mutatnám meg másoknak.

2. Miben méred a blogod sikerét?

Mivel még gyerekcipőben sem  jár a blogom, így nehéz egyértelmű választ adni a kérdésre. Minden like-nak, üzenetnek, személyes gratulációnak és dicsérő szónak, sőt az építő jellegű kritikáknak is nagyon örülök. Ha pedig egy szakmabelitől kapok pozitív visszajelzést, az több mint, siker. :)

3. Vannak céljaid a blogoddal, vagy a cél csupán az írás maga?

A legfőbb célom, hogy a fotózás területén folyamatosan fejlődjek. A blog írásával ösztönzöm maga arra, hogy minél gyakrabban ragajak magamhoz gépet és készítsek olyan fotókat, amelyeket büszkén megmutatok másoknak is.

Kedvenc blogjaim, díjazottjaim

OtthonSzerelem - Imola blogja 2013 februárjában indult útjának. Mivel a lakberendező barátnőm közel áll a szívemhez és azóta egy közös gyermekünket, az ImolArt-tot is nevelgetjük, ezért az egyik favoritom az Ő blogja. Mióta az ImolArt útjának indult, a blog némileg átalakult, így 2013 decembere óta csak a lakberendezési munkái kapcsán felmerül szakmai- és tervezési beszámolóit olvashatjuk. Imádom, mert sokszor ad új, egyszerűen megvalósítható ötleteket. Imádom, mert időnként olyan dolgokat rak egy helyiségbe, amelyekről sosem gondolnám, hogy jól tudnak együtt működni... és mégis. Továbbá azért is imádom Imola blogját, mert nem igazán tudok más lakberendezőről, aki ilyen őszintén feltárná a munkája kapcsán időnként felmerülő dilemmákat, kételyeket, pedig ez az alkotás természetes velejárója. 

Plus Size Life -  Judit blogját 2010 augusztusa óta követem. Már az egyetemi évek alatt is nagyon tetszett a stílusos megjelenése és mindaz, amit képvisel. Miért indult útjának az immár 4 éves Plus Size Life? "Szeretném, ha nálunk is legalább olyan figyelmet kapna a plus size divat mint a médiában központi szerepet betöltő nullás divat.
Azóta is emelem a kalapomat Judit posztjai előtt, mert sokszor nem csak azt mutatja meg nekünk, hogy milyen az adott napi szettje, hanem számos jó tanáccsal is ellát minket (nemcsak) öltözködés terén. Te például tudtad, hogy nem minden ápol, ami eltakar


Mesélem az életet - Betti 2013 októberében kezdett blogolni, mégpedig a saját életéről, mindennapjairól és útkeresésről, melyet nem mellesleg a Harmónialigeten is folytat. A mérnökből lett kineziológus blogger oldalát már kezdetek óta szeretem, mert mert váltani, és valóban azzal foglalkozni ami boldoggá teszi és amivel másokat is boldogabbá, kiegyensúlyozottabbá tehet. 


TortaTermészetesen - Nem tudom, hogy ér-e díjat adni annak, akitől én kaptam, de én most ezt teszem. Mióta megláttam Évi blogját, azóta imádom és a személyes találkozásunk után pedig egyenesen rajongójává váltam. Hogy miért? Az Évivel készült interjú talán segít megérteni.

Kérdéseim

1. Mi a legnagyobb eredmény, amit a blogod kapcsán elértél és amelyre leginkább büszke vagy?

2. Mi az a nem várt  (pozitív vagy negatív) meglepetés (érzések, benyomások, stb...) a blogírással kapcsoltban, amelyre induláskor nem számítottál?

3.  Milyen tanácsot adnál egy kezdő bloggernek, aki nemrég indította a blogját? :)

A bloggereket értesítettem. Izgatottan várom a válaszaikat. 

Fotó: http://krolestwo-ksiazek.blogspot.hu/







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése